01 december 2007

Julekalender 2007


Så kom den endelig op den fine julekalender.
24 små fine pakker hænger nu i hanebjælken og jeg glæder mig.
Ungerne har kigget langt efter den, men de har jo selv frabedt
sig en pakkekalender. I år vil de kun have adventskalender og
det får de så. Tænk at alle pakkerne i år er til mig. Den første
blev åbnet til morges og jeg fik to fine rammer med grønne
sløjfer omkring - dem blev jeg meget glad for - fordi jeg jo
netop elsker grønt.


Nu glæder jeg mig til imorgen !!!

6 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor er dine julekalender flot. Det glæder mig, at du kunne bruge min gave....faldt netop over, at du havde skrevet, at du rigtigt godt kunne lide grøn. Og jeg synes der var lidt konfirmand over de der rammer...men det er måske bare mig:-)

Unknown sagde ...

Wow - det var da en rigtig god ide med julekalenderen. Dejlige rammer.

Rigtig meget glædelig december.

KH Heidi

Cowgirl sagde ...

Jammen så Tusinde Tak til dig nielsen...jeg er superglad for rammerne og de er blevet beundret idag af veninden også.

Thanni sagde ...

Der var hanebjælken jo :)
Det ser godt ud med alle de pakker der hænger og venter :)

Charlotte sagde ...

Det ser virkelig hyggeligt ud, at alle pakkerne hænger der i hanebjælken! :-) Dejligt billede.
Og fine rammer du har modtaget.

Fortsat god søndag.

Charlie sagde ...

Jamen så fandt jeg også frem til din blog. HEJ - jeg kigger lige lidt videre. Heldige asen at du sådan har pakkekalender - nå ja forresten det har jeg også men nok ikke så meget scrap i min.