08 december 2007

8. December


Ja, det er jo tidligt på morgenen. Men kalenderpakken skal åbnes før jeg
går i stalden. Billedet blev desværre ikke ret tydligt, da det er alt for tidligt
på morgenen - til godt lys. Måske man skulle have taget billedet i stearin-
lysets skær...Men ak...drillenissen har taget min lighter, så det bliver ikke
til noget.
Dagens pakke indeholdt grønt bånd og tilhørende brads. Pilene er jeg meget
glad for, dem kan jeg helt sikkert bruge på et projekt.


Dagens pynt bliver min gang-engel. Hun hænger derude hvert år og ønsker
folk velkommen. Jeg elsker engle i træ, ja, ikke blot træ, men alle engle.
Jeg besøgte igår Hotcats blog og fandt en bue i køkkenet fuld af engle.
Jeg tror nok jeg kan slå hende i engle for jeg har samlet en del år.
Jeg har store engle som står til pynt rundt omkring i huset. Men mine
små engle står i alle vindueskarme i spisestuen. Jeg skal nok tage billed
af hele samlingen...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God morgen god morgen :O)
Det var dog den sødeste engel, du har i gangen ! Og du har en hel SAMLING ! Den glæder jeg mig til at se også !
Ja, det var da nogle super seje pile-brads du har reddet dig der...sådan nogen har jeg aldrig set før...lækker lækker :O)
Ha' en herlig lørdag !

Charlotte sagde ...

Sikke en hyggelig gang-engel du har. Jeg kan også mægtigt godt li' julepynt i træ - det er helt specielt hyggeligt, synes jeg. :-)
Fine sager du får i pakkekalenderen.

Jeg glæder mig til at se din samling af engle.

Glædelig 8. december.