22 december 2007

22. December


Jammen hvor heldig har man lov at være. Se lige dagens scrapgave.
Fine BG papirer lige i mine farver. Nu skulle jeg vist have nok til at
gå igang med den BOM, men det må blive i det nye år. Jeg har susende
travlt, lige om lidt kører jeg ned og handler det sidste ind til jul. Så går
jeg igang med en gang rengøring og så skal jeg lige have bagt 200 ævle-
skiver til imorgen. Der kommer altid et rykind lillejuleaften. Alle skal
lige ønske en god jul og så skal der spises ævleskiver og snaskes i marci-
pan. Pyh ha, vægten har det ikke for godt...
Nå, men ønsk mig held og lykke, jeg hopper lige ud i julehandlen sammen
med de 11.000 andre der bor her i byen...

3 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

God arbejdslyst :)

Betina Olesen sagde ...

Fedt papir, den serie var/er jeg også helt vild med...jeg har vist fået handlet ind til de næste 3 år af dem ;-)

Yessss....jeg havde flest engle LOL men du giver da ikke op, jeg skulle jo gerne have lidt modstand til næste år LOL LOL....

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

håber ikke du stresser alt for meget :)

ha en god aften :)