24 december 2007

Julebordet


Så blev julebordet færdigt. Pyntet med elektriske lys under guldtræer.
Med gran og brune/guld kugler og glimmertråd. Jeg elsker guld og
glimmer

Midt på bordet står min nyindkøbte krone. 10,- kroner i Fakta.
Dagens tilbud må man sige. Mit gran var blevet lidt vådt af at ligge
ude i nat, så der kom nogle enkelte dryp på dugen. Men det ses nok
ikke når middagens indtages.


Mellem hver tallerken står en ko pyntet med gran. Man bor jo
på en gård, så dyrene skal også være med.
Pyntedugen med guldstjerner er fra Netto og til nytår kan den
vendes, så er der sølvstjerner på bagsiden...
Håber I alle må få en dejlig juleaften og husk at synge med på
alle sangene, så jeg kan høre jer her på Fyn.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiiii hvor er det bare et SMUKT bord !!! Og selvfølgelig skal der være køer med til bords :O)
Tusind tak for adventskalenderen..og jo, jeg ventede helt til d. 24. med den sidste pakke...selvom ungerne sagde, at da det jo var en adventskalender du havde sendt mig, så måtte jeg da nok godt åbne den sidste pakke om søndagen...MEN der stod jo 24. på taggen...så jeg ventede pænt ! Og TAK for gaven...skal jeg sende den over til dig, så du kan være den første til at skrive deri ? Næh....du skal selvfølgelig skrive i den, når vi endelig mødes i Ryslinge :O)

Stine66 sagde ...

Meget yndigt juilebord, og gennemført !!!

Charlotte sagde ...

Åhhhh - sikke et nydeligt pyntet bord. Det har helt sikkert været en super god julemiddag i de dejlige omgivelser. Og den krone er da bare for skøn!!

Jeg håber du har haft nogen dejlige juledage! Og så ønsker jeg dig samtidigt et SUPER GODT NYTÅR!!

Anne Bente sagde ...

åhhh, så super flot julebord, jeg håber i har haft en rigtig dejlig jul :)

Jette / ma11edina sagde ...

...Sikke et smukt pyntet julebord! Virkelig gennemført...både i farver og ting ;-) Jeg kan nu også mægtig godt lide at lægge gran på bordet...det er indbegrebet af jul synes jeg...og jeg eeelllsker guld og glimmer som pynt!

Else Slipsager Petersen sagde ...

Ih altså for et flot pyntet bord - ja hele huset. Har fulgt lidt med på sidelinien i december og du får virkelig pyntet op.

Godt nytår til dig og din familie.