14 december 2007

Englesamlingen del 1

Min flotte engel, som står på skænken i spisestuen
Når man kommer tæt på, har hun det
kønneste ansigt, som engel skal have.
Denne engel spiller for Elvis i himlen.

Små engle i vindueskarmen

lidt flere af samme slags

Det andet vindue har disse engle

og lidt flere til...

Det tredje vindue

og ved siden af...

Disse står også altid i vinduet.

Disse buttede engle ligger altid
på skænken og kikker hvad vi får at spise juleaften...
På den anden side ligger disse to,
og gør sig til...
Disse står andet sted og skaber ro.
Det var så de 40 første engle i samlingen...Det tager skam tid at
fotografere dem alle - de vil ikke sidde stille !!!

7 kommentarer:

Ragna sagde ...

Wauw en samling. De er vildt søde allesammen. Men kan især godt lide de to anden sidste, som ligger og gør sig til:-) Synes det er skønt at se så mange engle, som er specielle, det er ikke lige sådan nogen, som alle og enhver har. Nå ville egentligt bare ind og skrive et eller andet, så du kunne få en mail, og tjekke dit system. Blev da godt nok overrasket over alt det, som er sket siden jeg var her i formiddags.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke en flot samling du har! Jeg samler også på engle, men har slet ikke nær så mange :) Jeg har bla. en stor guldengel, som min familie elsker at hade! Jeg lavede et LO om den sidste år :)

Mutte sagde ...

Sikken en flot samling. Det er rigtig hyggeligt at hilse på alle dine engle.

Thanni sagde ...

Du har da lige en samling der vil noget ;)....tror den der engel der spiller for Elvis er den sødeste ;)

Charlotte sagde ...

Hold da op du har mange engle - og så er dette kun nogen af dem! Jeg elsker selv engle - og har da også et par stykker. ;-)
Glæder mig til at se flere.

Sabina Bjerre sagde ...

Wauw hvor er der mange :) Hihi, har dig og Betina snakket sammen omkring at starte en samling af engle :)

Elisabeth sagde ...

Hvor er det nogle dejlige engle!