23 december 2007

23. December


Dagens gave er bogstaverne som danner sønnens navn, Jesper.
Dem er jeg meget glad for, de kan lige bruges i hans konfirmations-
album. Det er godt nok snart ved at være fyldt, men så må jeg jo
starte på et nyt album til ham.
Nu hænger der kun en gave tilbage på hanebjælken, hvor surt. Jeg
har også lige tjekket lottokuponen, der var al'ri en skid. Så der bliver
ikke til ekstra julegaver - ho ho
Idag skal der lige gøres badeværelser rent og så skal jeg igang med
at bage ævleskiver....Der kommer det første rykind kl. 14 til gløgg
og æbleskiver og det næste kommer til aften og får risengrød. Så
jeg ved godt hvad jeg skal lave idag. Men ellers er jeg så klar jeg kan
blive. Skraldespanden står derude i kulden med top på, så det er jul.
Kattene sidder på trappen og tigger mad og nissen har jeg fejet ud
under juletræet. Det kan være han får lov til at komme ind i varmen
i eftermiddag, når træet skal pyntes.

3 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Ih, det lyder til at blive en rigtig hyggelig lillejuleaften i får i dag! Rigtig glædelig jul :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Det lyder rigtigt hyggeligt og lidt travlt! Jeg vandt heller ikke i lotto, det kunne nu ellers være lækkert med et par millioner;) Rigtig glædelig jul!

Mutte sagde ...

Ville lige kigge ind, og ønske glædelig jul
Hilsen fra Mutte