27 november 2007

Mandens Tote




Jammen vi kan da heller ikke have noget for os selv.
Nu troede jeg lige at Toten var en som kun vi scrappere brugte.
Igår truede jeg endda med at give manden noget scrap-relateret
i julegave. Han har jo så tit drillet mig med at jeg kunne få en
boremaskine...Hvad ser jeg så i et værktøjsblad: En Tote forklædt
som værktøjstaske. Prisen er godt nok den samme som vi giver
kr. 299,- u/moms men til gengæld fås den så ikke i vores skønne
farver og med roterende bund....Det må da lige være noget til
Sørens crap corner (MSC).

6 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ja vores toter er i alt fald noget kønnere! men tror faktisk, at jeg må skuffe dig med at vores toter nok er udviklet med en som den her som model hehe Det er lidt sjovt, for mange af de værktøjer vi kan købe til scrap, er helt tydeligt lavet ud fra noget en eller anden smart scrapper har hentet i mandens værksted engang :)

Cowgirl sagde ...

Så kunne det være vi selv skulle gå på opdagelse og se hvad vi kunne udvikle, så vi kan tjene nogle penge til vores scrap

Berit sagde ...

Ja nu kan manden da ikke føle sig udenfor, eller til side sat, pga. scrap.......... hæ hæ

Anonym sagde ...

ha ha hvor er den sej!! men vi er jo foran de mænd jo...*g*

Marianne sagde ...

Hvor er den bare sej!! Selv om jeg nok ville foretrække den i lyserød *griner*

Anonym sagde ...

Det var da for SJOVT ! Jeg bliver simpelthen NØDT til at finde sådan en til Steen. Kan se, at det er fra "hans" konkurrent...hmmm...
Må straks igang med at søge på nettet :O)