08 december 2007

Julelys og hygge


Ja, jeg kan jo ikke lade være - jeg elsker julen og al hyggen.
Sidste jul var adventskransen bestemt ikke rund. Den var lavet på et
stort hvidt fad med masser af pudemos, kugler og sølvglimmer. Dette
billed blev så taget juleaften, mens vi sad og ventede på at det skulle
blive juleaften. jeg elsker den stemning som levende lys giver - sammen
med lidt julemusik på anlæget, så kan det ikke blive møj bedre....
Måske lige en pebernød, og duften af appelsinskral og kanel !!!

3 kommentarer:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

jeg har en lille ting til dig som jeg gerne vil sende hvor bor du henne ? navn+ adr.

Anne Bente sagde ...

åhhh, så hyggeligt billede, jeg elske rogså juletiden med masser af levende lys :)

ha en god aften :)

Unknown sagde ...

og selvfølgelig duften af gran. Hyggeligt :)

Dejlig scrapgave du har fået i dag :)

KH Heidi