13 december 2007

13. December


Dagens gave er knapper og fint bånd. Desværre er billedet noget
utydeligt - lyset er jo ikke så godt her om vinteren og jeg kunne
ikke finde et egnet sted at tage det...så I må nøjes !!!
Knapper er et hit i årets scrapkalender...også nemme at sende må
jeg sande. Jeg tænkte jo ikke så meget over størrelsen mere over
gaven da jeg selv skulle finde på gaver. Chokket fik jeg da jeg nåede
posthuset....Næste år bliver det flade pakker under ½ cm...man skal
jo spare på portoen som igen stiger til nytår.


Igår scrappede jeg sammen med Lisbeth og Jytte og dette blev så
aftenens produktion. 4 julekort med dertilhørende inderkort også
kaldet criss cross kort.
Ih, hvor der blev hygget, snakket og tjekket farver på papir m.m.
Dejligt at sidde og scrappe sammen med andre - man kan hurtigt
lige låne og igen hjælpe.

4 kommentarer:

Tea Kristin sagde ...

Så flotte kort du har laget! :) Det var en teknikk jeg ikke har prøvd før!

Anne Bente sagde ...

åhhh wawwwwww de kort der , du mangler ikke lige en adresse og sende en af dem til?? :), de er dog utrolig flotte :)

Charlotte sagde ...

Sikke dog nogen flotte kort du har lavet. Nydelige!!! :-) Tror jeg må prøve det en dag.

Anne sagde ...

NØJ det er bare nogle flotte kort du har lavet. Elsker kombinationen af rød og guld!