03 december 2007

3. december


Så blev det 3. december og gave nr. 3 måtte hentes ned fra
hanebjælken. Spændende, især fordi datterens veninde var
her og hun var lige så nysgerrig som mig. Fine sager lige til
et julescrap og jeg har allerede, i hovedet, brugt de 3 i midten,
hjertet, fidusen og stjernen. Jeg var også i Rosengårdscentret
igår og købe julegaver...nixen de bliver ikke nævnt her !!!
Men jeg var da lige et smut i Panduro og fandt et superflot ark
papir - selvfølgelig lige i mine ynglingsfarver....grønt og guld !!!
Julekasserne er hevet frem, men der er ikke kommet meget
pynt op endnu. Jeg synes tiden farer afsted...håber jeg når det
inden jul.

6 kommentarer:

Ragna sagde ...

Dejligt du igen kunne bruge gaven. Elsker altså også selv Queen of Q produkterne.

Anne Bente sagde ...

lækre ting og sager her.

og endnu en julekalender jeg ikke vidste var her, så jeg kikker ind dagligt nu :)

ha en god dag :)

Kirsten Gro sagde ...

Det er da nogle gode gaver du får i den pakkekalender. Der er masser af muligheder med dem.

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg har heller ikke pyntet til jul endnu, vi når det nok!

Thanni sagde ...

Jo jo du når det nemt ;)...og når vi ikke det hele så bli'r det garanteret jul alligevel :D

Charlie sagde ...

Fine ting og sager. Vi må se de færdige LO's senere i galleriet.