24 december 2007

24. December


Så blev det juleaften, Den 24. December er dagen idag. Kan det nu
også passe, jeg synes lige vi skrev 1. December og kalderlyset blev
tændt. Men jo, det er skam dagen hvor der ikke længere hænger
pakker i hanebjælken, men en masse pakker under juletræet.
SPÆNDENDE !!!
Dagens scrapgave er disse fine bogstaver, med datterens navn, Annemette.
Tusind tak til giveren og en GLÆDELIG JUL også. Jeg synes denne
julemåned er gået ekstra hurtigt, måske fordi jeg også har haft travlt med
at lægge indlæg herind hver dag til en lille christmas count down. I morgen
bliver det noget tomt....hvad skal man så lige finde på...Men mon ikke jeg
godt kan finde på noget at holde de besøgende beskæftiget med....hej jo
Så jeg vil bare sige til alle de søde mennesker som har kigget forbi på min
blog og lagt små hilsner....Jeg svigter jer ikke, der skal nok komme mere i
det nye år. En rigtig GLÆDELIG JUL samt et GODT NYTÅR til alle som
kigger herind.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Helle

Tillykke med de 4 nykomne ;-) dejligt at der eren der kan holde mig på tæerne til næste jul LOL

Jeg ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul.

Hygge fra Betina