16 december 2007

Adventskransen 2007


Adventskransen 2007. Den har jeg jo ikke fået vist endnu, så her er den.
Det tredje lys blev tændt idag og imens tænkte jeg på dagens pakker og
hvor heldig jeg har været at vinde i julebingo. Tænkte også på alle de
uheldige mennesker der findes. Har lige læst om en pige som blev kørt
ned i et lyskryds og brækkede hoften flere steder. Tænk at skulle holde
jul på et sygehus. Men det er der jo så mange andre der også gør og de
får forhåbentligt en god jul alligevel. Så på den tredje søndag i advent vil
jeg gerne ønske alle en Glædelig Jul og husk at passe på hinanden derude.

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawwww en utrolig lækker advenskrans du der har.

ha en fortsat god aften :)

Anonym sagde ...

Ja, den er godt nok smuk, den adventskrans !!!
Kiggede lige et par dage tilbage, og så det herlige ko-krus og ko-servietterne....det er da helt utroligt som du kan "fylde" i folks bevidsthed, hva :O) Er det ikke bare en dejlig tanke !!!? I går da jeg var ude og hjælpe min mor med julegaveindkøb, fik jeg øje på en lækker dørmåtte...med "Cow-Parade" på...og nævner selvfølgelig straks dig...men som min mor sagde...så ville det nok blive meget dyrt at sende den over til dig...sikkert dyrere end måtten selv :O) Men husk blot....det er jo tanken der tæller :O)

Jette / ma11edina sagde ...

Smuk, smuk adventskrans! Og tillykke med "pladen fuld" ;-), ja det er jo en biting, når man ellers tænker på, hvad der foregår omkring os hver dag. Du har ret i at vi skal værne om dagen og hinanden. Ha´en rigtig dejlig uge.

Stine66 sagde ...

Sikken en køn krans, jeg har slet ikke fået sat lys på min endnu, måske når jeg det til juleaften !!!! jeg elsker også køer og engle, så jeg følger meget med på din hjemmeside. M.v.h. Stine