21 december 2007

21. December


Dagens scrapgave var flere brads, røde blomster som sagtens kan
bruges til et julescrapLO. Det er lækkert med alle de brads og knapper
som jeg har modtaget her i december. Det gør der nu er noget at
vælge imellem. Før var der kun lige de brads der var købt specielt
til et LO ell. to.


Så kom posten sørme også idag med denne lækre gave. Den har
jeg vundet i julebingo-spillet på the scrap cat forum. WAU siger
jeg bare, sørme en lækker gave kære Marianne - det var alt for
meget. Det er små pap-knapper og der er bare alle mulige for-
skellige slag i en lækker metalæske. Jeg har held i spil, så jeg må
heller købe en lottokupon...

9 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke en lækker gave, tillykke med den! Jeg har lige set i et hollandsk blad, at æsken kan bruges til et minialbum :)
God jul!

Cowgirl sagde ...

God ide Charlotte - tak for det og en glædelig jul til dig.

Mutte sagde ...

Tillykke med gevinsten. Jeg ville nok skynde mig ned og købe en lotto, med alt det held du har i øjeblikket. Held og lykke

Anonym sagde ...

Ja, jeg ved da KNAP nok hvad jeg skal sige...flere skønne sager !
Og held og lotte, helle

Thanni sagde ...

Skøn gave du har fået:)....Tillykke med den :)

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke med super flot gave, den ser godt nok lækker ud :)

ha en god aften

Ragna sagde ...

De små brads er da skønne, og sikke en bingopræmie. Tillykke med den endnu engang:-)

Charlotte sagde ...

Lækker præmie du har vundet!! Og at det hele ligger i en lille skøn metalæske gør bare det hele endnu skønnere! :-) Tillykke med sejren!!

PS: Er spændt på at høre om du vinder i lotto!

Marianne sagde ...

Det var så lidt ;o) Godt du kunne bruge dem - og ja, æsken er bare for nuttet....