10 december 2007

10. December



Wau, var det første jeg sagde til morgen, da jeg fik åbnet dagens pakke.
Alle vores forbogstaver lå i pakken og så en kæmpe knap. De bogstaver
er bare så flotte, overfladen er riflet brun og så er der klister på bagsiden.
Så de er lige til at indsætte, der hvor jeg vil have dem - SUPER

Så blev dagen juledeko til 2 hjerte-fade, fyldt med alverdens ting og sager.
Kælderen er ved at være tom for fyld...Jeg har vist ikke fået samlet så
meget i år som jeg plejer. Men der er heller ikke plads til flere dekorationer.

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawww, så flotte ting du har fået.

de hjerter der, hvor er de dog bare enormt flotte:)

ha en god dag :)

Cowgirl sagde ...

Tak Anne Bente

Tea Kristin sagde ...

Så flotte bokstaver du har fått! :)

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min - det var koselig! :) Du har utrolig mye fine bilder her inne - jeg skal nok titte innom senere også! Ha en strålende mandag!

Anne sagde ...

Altså helt ærligt!! Jeg GLÆDER mig mere og mere, til den dag du laver en juledeko til mig!! :-) :-) De er simpelthen så fantastisk flotte!!

Cowgirl sagde ...

Så kig forbi Anne, så laver jeg en til dig !!! Ell. send mig din adr. i en pb, så kan det være jeg kigger forbi dig...

Ragna sagde ...

Hvor er de bogstaver skønne. Og hjertedekorationerne er super flotte. Du er altså rigtig skrap til de dekorationer. Håber din familie sætter pris på dem.

Stine66 sagde ...

Hvor er du bare AKTIV, jeg følger med på din BLOG hver dag, for det er så hyggeligt. TAK for en god BLOG. M.v.h. Stine66