03 december 2007

Juledekoration


Ja, så fik jeg den første juledekoration lavet og sat ovenpå. Alle
dekorationer bliver fremtryllet i kælderen. Der er alle mine
kasser med kugler,kogler,nødder,kanel,fugle og andetpynt.
Min veninde Jane kommer hver jul og så ryger vi i kælderen
hele dagen. Dog med små afbræk af frokost og kaffe og hvad
dertil hører. Da jeg er værtinden, så når jeg sån cirka 3
dekorationer og den kære veninde har altid laver 3 gange så
mange. I år fik jeg slet ikke taget billeder af alle hendes kreationer.
Men sidste år gjorde jeg og de kan ses her...




Jeg selv fik så lavet disse her...



Adventskransen........ og kalenderlyset

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

IHHH I er godt nok nogle kreative madammer :O) Hvor er det bare flotte sager !
Og hvor ser det godt ud, at du har hængt alle kalenderpakkerne op i hanebjælken ! Skønne sager du allerede har fået, hva !

Betina Olesen sagde ...

Sikke dekorationer i har fået lavet, både i år og sidste år....er især vild med din advendtskarns....fedt at lysene står utraditionelt.....fed ide, den er nu skrevet bag øret....

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

åhhhh såå hyggeligt, super flotte dekorationer du har fået lavet :)

ha en god dag :)

Cowgirl sagde ...

Takker for de fine kommentarer, men husk at det jo ikke kun er i scrap jeg lifter...

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...der er da inspiration til dekorationerne når de skal laves...De er virkelig super flotte...og ja, jeg lifter altså også andet end scrap LOL.