14 december 2007

14. december


WAU, dagens scrappepakke indeholdt disse fine tingester. De har sikkert
et fint navn, men jeg kan ikke lige komme på hvad jeg skal kalde dem.
Dem er jeg meget glad for - de skal bruges i mit kommende bryllups-
album. Nu er det kun 3 år siden vi blev gift, så mon ikke det er tiden jeg
kommer igang med det album ?


Så begynder jeg at vise min samling af engle. Hende her ligger i vinduet
og tager sig en slapper. Mon hun ligger og tænker på julegaver ell. er
hun ked af hun er faldet ned af sin lysserøde sky, hvem ved !!!
I baggrunden kan anes de små engle, dem har jeg i alle vindueskarme.
Der kommer lige et andet indlæg senere. Det er nemlig fredag og der
skal måges ud i alle hjørner !!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen de er da også skøønne ! Jeg skulle mene, at det er en slags clips. Det lyder da spændende med det planlagte bryllupsalbum :O) Newly Wed :O) (Hmmm er det mon stavet rigtigt...)
Sød englebasse...ja, både dig og hende på trappen !

Ragna sagde ...

Ih sådan nogle hjerter og swills ting har jeg også fået en dag i kalenderen. De er bare skønne. har allerede brugt et par til et julekort. Skulle mene Gydda var giveren.

Anne Bente sagde ...

lækre ting og sager du der har fået.

den engel er total sød altså, jeg er vild med engle

Anne Thormose sagde ...

Lækre clips, de vil da bestemt passe til et bryllupsalbum.

Charlotte sagde ...

Hved du hvad? Jeg har heller ikke scrappet mit bryllupsalbum. Jeg ANER ikke hvordan jeg skal begynde på det! Og nu er det 6½ år siden vi blev gift. Jeg glæder mig til at se dine bryllups-LOer, det kan være jeg kan blive inspireret til selv at gå igang.

Og sikke en sød lille engel der ligger der. :-)