02 december 2007

2. december


Ja, så blev det 2. december og den næste gave kunne hentes ned
fra hanebjælken. Spændende ! Den indeholdt en fin lille pose med
disse udstandsede ting fx. til et julekort ell. et jule LO. De skal nok
blive brugt.
Derudover er jeg så heldig at have fået hele 2 adventskalendere.
Dene ene gav et fint tørklæde og i den anden var en fin pakke med
After Eight chokolade. Det har veninden grinet meget af idag (vi har
juleshoppet hele dagen) for det er nemlig hende der har givet mig
den og hun kom lige i tanke om min julekur....Grinet var bredere
end julemandens. Ja, julen er en FED tid...

6 kommentarer:

Ragna sagde ...

Skønt, at du kan bruge dem Helle. Hvis du sætter sløjferne ovenpå kasserne, så bliver det fine små julepakker:-)
Du sender da bare chokoladen...jeg venter med kur til jeg ikke ammer mere hi hi

Thanni sagde ...

Jamen chokoladen ku' da osse nemt spises i Aalborg *G* - og så var det da bare nogen søde juleting der var i din pakke idag :)

Betina Olesen sagde ...

Hejsa Helle

Tak for hilsnen på min blog, hyggligt at du kom forbi.
Dejligt at se hvor mange der har taget udfordrinngen op, godt jeg er tilmeldt bloglines, ellers fik jeg da aldrig besøgt dem alle.

Fine ting du har fået, bliver spændende at se dem brugt.

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

ØH bloglines, hvad er det lige Betina ?
Jette, det glæder mig du kan bruge min gave.

Ragna sagde ...

Tillader mig lige at svare for Betina.... Bloglines er et system, hvor du tilmelder dig med de blogs du følger. Så får du besked, når der er nye indlæg på bloggen. Ret smart, da man så undgår et skulle ind på de blogs, hvor der ikke er nyt. Det sparer lidt af den tid, som så let forsvinder foran computeren.

Cowgirl sagde ...

Ja, du har da så evigt ret...hvor tilmelder man sig ?