20 december 2007

20. December


Så blev det den 20. december og jeg synes godt nok det er ved
at være træls, der hænger kun 4 pakker på hanebjælken nu. jeg
er selvfølgelig glad for alle de pakker jeg har fået, men jeg synes
nu også at tiden bare er gået al for stærkt. Inden man får set sig
omkring er vi inde i 2008.
Jeg har lige handlet ind til julen og så kan jeg vist godt klippe
kontokortet...Januar bliver fastemåned med havregrød og rester.
Der er ikke noget værre end resten, synes mine børn ihvertfald.
De spiser hellere rugbrød, end spise rester. Men det er altså hvad
de kommer til at leve af i det nye år....Der skal jo også være råd til
lidt scrapsager ind imellem ikke sandt ???

Jeannet har udfordret mig til at skrive hele 7 juleønsker !
Jammen det er skam let Jeannet...

1. Jeg ønsker vorherre vil raskmelde Anita i det nye år
2. Jeg ønsker en hvid jul
3. Jeg ønsker en ny fodermester pr. 010108
4. Jeg ønsker alle på jorden vil få en fredfyldt jul
5. Jeg ønsker at min juleglæde må indfinde sig inden 241207
6. Jeg ønsker at vinde den store gevist i Lotto,
så skolen kan få en boldbane
7. Jeg ønsker at tabe mig 15 kg og helst med det vuns !!!

Se det var jo nemt....i hører senere om nogen af ønskerne er blevet opfyldt.
Jeg sender ikke udfordringen videre, idet alle jo har så pokkers travlt her
op til jul...se det var da pænt gjort af mig ikke sandt ???

Har lige tjekket Jettes blog og fundet ud af at jeg også var tagged der med
juleønsker...d.18.dec.2008. Hun har forøvrigt lavet nogle meget flotte
juledekorationer, som lige er værd at kaste et blik på !!!

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

lækre ting igen:)

ja du milde hvor er det dyrt at handle ind, det er jeg heldigvis ovre, lige bortset fra mælk og fløde :)

ha en god aften :)

Unknown sagde ...

Ja, julen vare længe og koster mange penge, men forhåbenlig ikke mere end vi selv tillader ;-)

Stine66 sagde ...

Jeg kan heller ikke have mit dankort på mig mere - det er rødglødende. Tak for en DEJLIG BLOG - man føer snart man kender dig når man læser hver dag. det er hyggeligt.