05 december 2007

Dekoration i gangen


Ja, jeg kan jo ikke lade være...en dekoration mere.
Der så så tomt ud på den lille hylde efter jeg smed eftersdekorationen
ud. Så jeg måtte lige i kælderen og kreere noget mere. Godt nabokonen
har forsynet mig med det lækreste pynt og så lige et drys sølv ovenpå.
Vupti ! så har man en gangdekoration
Bund: Oasis
Pynt: Enebær, troldhassel, kogler, nødder, mos, Thuja, en ubestemmelig
blomst fra veninden, Kristtjørn
Bånd: Rema1000 (sidste år) - sølv/hvid med sølvstjerner
Lysholdere: Enoflora
Kugler: ukendt oprindelse
-og gudskelov man ikke skal tænke på om det er syrefrit....Der er frit slag
på alle hylder....ja, altså i kælderen.

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Kan du ikke lige smutte omkring svendborgvej med sådan en lækker dekoration....?

Charlotte Ravn sagde ...

Jah du må da også gerne komme omkring Lunderskov med et par stykker ;)

Cowgirl sagde ...

Svendborgvej kan jeg godt klare. Men Lunderskov...er det Lunderskov i Jylland ? Anne så vil jeg have badekarret fyldt med dejlig varmt vand...hi hi