18 december 2007

18. December


IHA, nu nærmer vi os jul med hastige skridt og så er det jo ensbetydende
med at scrapkallenderen stopper. Det går virkelig ikke, jeg tror der sidder
mange scrappiger derhjemme og sukker. Vi får os en kold tyrker den 25.
december. Med mindre vi har fået så mange scrapsager i julegave at vi
slet ikke har tid til at tænke på de fine små gaver hver morgen.
Dagens gave til mig indeholdt en fransk lilje, lige til at sværte ell. embrosse.
Dertil nogle fine guld, sølv og bronche-brads. Dejlig gave som jeg igen kan
sige hvad jeg vil bruge til. Den franske lilje bliver nok lagt fra til bryllups-
albummet og brads'ne dumper ned i den slunkne bradsæske. Så nu er
dagens gave åbnet og jeg kan komme igang med dagens dont !!!

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

lækre ting og sager du har fået igen, kan da godt forstå det blir ærgeligt når de rikke er mere at pakke op:)

Anonym sagde ...

WAU en lækker lilje ! Glæder mig altså til det bryllupsalbum...det må da blive utrolig lækkert :O)
Ja, jeg kommer da også til at savne min pakkekalender !

Anonym sagde ...

WAU en lækker lilje ! Glæder mig altså til det bryllupsalbum...det må da blive utrolig lækkert :O)
Ja, jeg kommer da også til at savne min pakkekalender !

Ragna sagde ...

Jeps vi kommer til at savne den kalender. Men jeg er klar til at arrangere en igen til næste år....hvem siger det skal være i december???? Kunne egentligt godt tænke mig at vide, hvilke tanker du har gjort dig om det bryllupsalbum. Skal det være udelukkende på dansk, eller er du også til udenlandske overskrifter, stickers osv?

Cowgirl sagde ...

Jeg har mest tænkt på danske tekster i bryllupsalbummet. Men der kan da godt snige sig noget ind hvis det passer i farve osv.