15 december 2007

15. December


Det er altså den 15. december...kl. er 01.41 så jeg er i min gode ret til
at åbne dagens pakke. Der står ingen steder man skal vente til morgenen
den gryr. Jeg har lige siddet og set en film og er på vej i seng. Hele huset
er stille og jeg nyder roen. Det er lige så stille som når man går udenfor
og sneen daler ned. Her er koldt, men der er ingen sne. På vej ud på toi-
lettet passerer jeg køkkenet og får øje på dagens pakke...Man mås da
godt når klokken har passeret 24 ikke sandt....Se bare hvad der var
indeni - smukke papirer. Uhm, de er skønne og mange tak til giveren.
Godnat !!! ell. skulle man sige godmorgen ???

3 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor er de papirer skønne. og jo, man må gerne åbne pakken efter klokken 24. Det sker også Benjamin gør det, når han er oppe på toilet i løbet af natter, og jeg har da også tænkt tanken, når jeg ammer midt om natten. Så det er helt tilladt...i hvert fald her i huset:-)

Betina Olesen sagde ...

fnissss...ja jeg synes godt nok det er tidligt at åbne pakke, men ret skal være ret, det er/var d.15.

Lækre papirer, lige mine farver, sådanne nogle brændt orange..

Hygge fra Betina

Charlie sagde ...

JO alle kneb gælder når man skal åbne pakker - og efter midnat er det en ny dag.
Hjemme hos os, drikker man ikke noget med procenter i før efter kl. 17.00 - men vores gode venner fra Skotland fik os hurtigt lært at "it's always 5 o'clock somewhere" LOL