07 december 2007

7.December


Dag 7 i kalenderen bød igen på en overraskelse - fine knapper.
Det er egentlig lidt sjovt at man ikke får noget mere ens - alle
mine gaver har været forskellige indtil nu og det er jo bare super.
Knapperne kan jeg helt sikkert bruge i en kommende BOM - jeg
er ved at skrabe papirer og pynt sammen. Så mon ikke når jule-
kalenderen stopper, at jeg er ved at have nok til et album til mig
selv.



De drillenisser...Jeg har lige fejet dem ud igen idag. De var ved at kravle
op på min halmdeko på væggen. De er da også alle vegne. Til morgen
gav jeg kalve og sørme om jeg ikke så den gamle nisse fare rundt og
trække i kattens hale. Så måtte jeg også lige feje i stalden...
Ja, der er altid arbejde til en landmandskone...

7 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Herligt at se, hvad I får i jeres scrappakker. Det er altid hyggeligt, når man får noget man kan bruge.

Thanni sagde ...

Ja du har ret - det er lidt sjovt som alle pakkerne er forskellige, det gør det jo ikke mindre spændende at flå papiret af om morgenen ;)

Anne sagde ...

Hehe det er så hyggeligt og julet at kigge forbi her! Og ja, utroligt så meget forskelligt man egentlig får!

Charlie sagde ...

SÅ har jeg vist været rundt hos dig og kommenteret lidt hist og pist. Det er ALLETIDERS at så mange hoppede med på vognen. Det var en udfordring jeg modtog fra en veninde i USA og jeg syn's ideen var god nok til også at løbe videre her i DK.
Glemte bare liiige at jeg jo så skulle sætte tid af til at kigge rundt hos jer allesammen, men jeg gør hvad jeg kan.

Ragna sagde ...

En skam man ikke lige står og skal til fyn. Kunne da godt drikke en kop varm te i dit køkken, for hvor er der hyggeligt julet hos dig. Og det ville jo heller ikke være helt dårligt, at falde over en nisse eller to

MH72 sagde ...

Ja, det er virkelig sjovt så forskellige pakkerne er. Jeg er bestemt meget positivt overrasket over HVOR gode gaver jeg har fået indtil nu :-)

Cowgirl sagde ...

Ragna du skal være hjertlig velkommen til enhver tid...