16 december 2007

16. December


JUBII, ja egentlig går jeg ind for yahoo, men idag bliver det lige jubii.
Fordi jeg har fået de lækreste brads i dagens scrap-kalender-gave.
WAU de er skønne - lige noget jeg kan bruge, herligt !!! Tusind Tak
til giveren.

Så kommer vi til adventsgave nr. 3 i rækken og det er fra min kære
veninde Jane. Jeg har fået to søde ophæng og et julemandslys. MUMS.
Nu må jeg hellere få pudset de vinduer indvendigt idag, så jeg kan få de
skønne udklip op og hænge. Tak kære Jane.



Så må jeg jo heller ikke glemme adventsgaven fra min kære tante.
Hun giver mig adventsgaver hvert år og det er altid noget med køer.
Idag blev det så dette skønne krus og det ryger straks op på bære-
bjælken som går på tværs i køkkenet. Der står alle de andre ko-krus
som kan være der. Der er nemlig kun godt lige 11 cm fri plads, så de
er kun nogle få krus der kommer derop og stå.



Ugens overraskelse vil jeg så kalde den sidste gave. Den kom fra
en ganske uventet kant, nemlig Naja i Nyborg. Hun havde lige
tænkt på mig da hun handlede og så disse skønne servietter.
Hun er da en skat af rang og hun kommer med i mine julebønner
over dem som jeg ønsker en hvid og fredfyldt jul. Det kunne hun
vist også trænge til med den ordentlige omgang de er igang med
i huset i Nyborg.
Glædelig Jul og Godt Nytår til alle de søde mennesker som er med
til at gøre min julemåned ekstra skøn.

5 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sikken masse gaver du har fået i dag, hvor må det være lækkert. Jeg tror at jeg vil indføre lidt kalendergaver til mig selv næste år, så må jeg jo se hvem der hopper på den. Jeg har fulgt med på din blog hele december, det er rigtig hyggeligt. Jeg håber også at vi når at få sne inden jul, i nat har det i hvert fald været koldt nok. Fortsat god 3. søndag i advent.

Cowgirl sagde ...

TAK mutte og selv godt advent.

Anne sagde ...

Nøj du har fået mange fine gaver! og tillykke med sejren i bingo :-D

Charlotte Ravn sagde ...

Ih du har da en heldig dag i dag! Fine gaver og bingogevinst, det er så dejligt når andre helt uventet tænker på en!

Naja Dorph Willumsen sagde ...

glædelig advent og godt du blev glad for servietterne :)