06 december 2007

6. December



Sikke en dejlig overraskelse her på dag 6 i december måned 2007.
Den største pakke jeg har modtaget skulle jeg åbnes idag og jeg var
meget spændt. Jeg blev glædeligt overrasket. Virkelig lækre papirer
bla. fra Basic Grey som jeg jo elsker - Tusind Tak til giveren.
Jeg lovede jo godt nok at holde igen med indslagene her fremover,
men det kan jo være svært. Især når julen er den dejligste tid på året.
Lige bortset fra foråret, hvor alle blomsterne titter frem. Eller som-
meren, hvor vi kan sidde og grille, udenfor. Og efteråret, hvor alle de
smukke farver lægger sig som en dyne over græsplænen.
Dem af jer der kiggede på gårdsdagens dekoration ville have
bemærket, at i hjørnet af billedet stak en rød tot op. Det var
enden på min nissekost. Den bruger jeg hver morgen til at
feje alle drillenisserne væk fra trappen. De står derude og
tripper for at komme ind og lave ballade. Men den går ikke,
jeg fejer dem skyndsomt bort...

8 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det er noget lækkert scrappepapir du har fået! :-) Skønt med sådan en jule-scrappe-kalender!

Og den kost er da for sej! Herligt, herligt!
Rigtig god dag til dig.

Thanni sagde ...

Godt du lige har et middel mod drillenisser..men nu skal du jo ik' feje dem for langt nordpå :D
Dejligt du kunne bruge pakken idag ;)

Stine66 sagde ...

Altså en HYGGELIG kost. Og meget hyggelige indslag du har på din blog.

Cowgirl sagde ...

TAK til jer alle 3 - dejligt I kigger forbi. Det ene papir er allerede i brug - super...

Anonym sagde ...

Uhhhh noget lækkert papir !!!
Jeg er også vildt glad og spændt om morgenen, når jeg skal pille en pakke af kalenderen...skide barnlig, for at være ærlig :O)
Skøøøøn sjov kost du har dér....hvor gemmer du den du bruger til Skt. Hans ? (fnis).
Ih, jeg kommer sådan til at tænke på nissen "Hyggen", når jeg læser om alle dine gårdnisser.

Anne Bente sagde ...

wawwww så lækkert papir du har fået, der er til nogle flotte LOer der.

sikke dog en super sej kost der :)

ha en god aften :)

MH72 sagde ...

Ja, skynd dig da at få de drille-nisser fejet væk :-)
Hvor er det bare sjovt med de små traditioner rundt omkring...

Charlie sagde ...

Sikken en fin kost - den lyder det til du har god brug for med alle de drillenisser.