05 december 2007

5. december


Åh, hvor jeg elsker at komme ned som den første om morgenen.
Jeg tænder vores kalenderlys og så op på stolen for at hive dagens
gave ned fra hanebjælken.
Idag fik jeg dejlige blomster i pakken - Tusind Tak. Dem blev jeg
glad for og de kan sagtens bruges.


Jeg har lovet at holde lidt igen med indslagene - de andre kan ikke
følge med. Men her er mit kalenderlys, igen en kreation jeg selv har
stået for. Jeg havde sån en sjov guldstjerne-dims liggende som jeg
ikke lige vidste hvordan jeg skulle anvende. Nu er den så kommet i
dekorationer her...
Jeg har også forsøgt mig med sorte bånd. jeg ved godt at sort og lilla
er trend lige nu - men det har da ikke meget med jul at gøre. Så det
bliver vist den eneste deko i år med sort...Lilla kommer helt sikkert
ikke indenfor dørene.

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Neeeeejjjj du må ikke holde igen, jeg NYDER at følge med på din BLOG.
M.v.h. Stine66

Thanni sagde ...

Ja vi kan jo ik' ha du render fra alle os andre med alle de indlæg på bloggen ;)
Du laver altså nogen rigtig flotte dekorationer :)

Ragna sagde ...

Dejlig gave og skøn dekoration.