04 december 2007

4. december





Så blev det 4. december og gave 4 måtte åbnes. jeg var nede i køkkenet længe før de andre og gaven blev hevet ned fra bjælken. Den indeholdt 2 ark klistermærker med bogstaver og lige i farver jeg kan bruge. Tak til Ragna for de første fire kalendergaver fra dig - dem er jeg meget glad for.


Jeg fik da også lige lavet en juledekoration mere her til morgen. Jeg stod lige og manglede en ny ud til gangen. Jeg skal nok tage billed af den senere på dagen og lægge det ud på bloggen...

7 kommentarer:

Ragna sagde ...

Dejligt, at du igen kunne bruge gaven. Det er altid dejligt, når ens gaver bringer lykke.
Angående den der julecountdown flere har gang i. Er du gået over til 2 indlæg om dagen? For så kan jeg altså ikke følge med længere....:-)

Thanni sagde ...

Næææ..vil da osse nok sige at så bli'r jeg også helt forpustet da ;D

Anne sagde ...

Sikke nogle fantastiske dekorationer du har lavet... De er bare SÅ flotte, glæder mig til at se den nyeste også!

Berit sagde ...

Dejlige gaver.
Du har været en god pige, sådan som "nissen" forkæler dig.!!!!!

Anne Bente sagde ...

lækker gave du der har fået :)

ha en rigtig god dag :)

Cowgirl sagde ...

ØH hvilken julecountdown...jeg har bare meget på hjertet her i julen.
Jeg skal nok prøve at holde igen så !!!

Ragna sagde ...

Der er en lille blogudfordring i gang (christmas countdown). Det går i alt sin enkelthed ud på, at man skal lægge 1 indlæg på sin blog hver dag indtil juleaften. Det er vi jo nogen, der synes er hårdt arbejde....men åbenbart ikke får en kæk julenisse som dig LOL