04 januar 2009

Godt Nytår


















Godt Nytår til alle læsere...


Så kan vi tage hul på et nyt år og dermed flere scrappedage og arrangementer i det ganske land. Jeg har taget hul på det nye scrapår med at deltage i cybercrop på Scrapsisters.


Jeg fik scrappet mig et nyt navneskilt (materialer: hvidt pap, sort tusch, 2 primablomster, sort bånd, sort hjertebrads samt en ko-knap).


Jeg deltog også med et enkelt LO, hvor man skulle skrive en takketale. Jeg havde Kirsten Gro i tankerne, da hun jo havde lavet udlægget til denne opgave. Derfor blev der anvendt mandler, saltstænger, Tuc-kiks og Lübeckermarcipanbrød...







7 kommentarer:

Heidi sagde ...

ejj hvor sjovt et lo du har lavet - super godt ;o)

Også godt nytår til dig

Anne sagde ...

Er vild med dit navneskilt! OG sikke et alternativt (på den fede måde) LO :-)
Godt nytår

Karina Beck sagde ...

Herlig takke layout. Og flot skilt, som jeg håber at møde IRL på et tidspunkt : )

Conny sagde ...

Det er rigtig flot navneskilt og sjov tale.

Anne Bente sagde ...

skønt lo, og det navneskilt er bare flot.

Kirsten Gro sagde ...

Nå du kan ikke li min mad? Underligt :-)

Linda sagde ...

Et super LO og flot navneskilt.
Rigtig godt nytår til dig Helle :0)