07 januar 2009

Prinsen kontra Bonden


Dette Lo lavede jeg mens der var cybercrop på Scrapsisters. Desværre nåede jeg ikke at blive færdig før deadline, men det gør heller ikke noget. Jeg har liftet LO'et fra Charlotte Ravn og jeg var vild med at arbejde med LO'et næsten før jeg var kommet igang. Jeg vidste jeg havde lige det rigtige papir. Fuglen er fra vores bryllup, der sad en på hvert glas (vingerne er lavet af tynd folie med hjertetryk).

Baggrund: Brun pap fra Prima

Lag 1: artsy.licious / fine Tinsel paper in Chocolate

Lag2: BG scralet letter "Desire"

Blomsterranke samt blomst : Hobby Fun, købt i Helles Hobbyhus

Bånd: ukendt

Brunt vedhæng: deko til et lys - købt i Netto

Font: Den øverste kan jeg ikke huske, den nederste BoyzRGross

Sværte: Cateye "Chestnut"

7 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er det super flot det LO"og din kjole ser ud til, at være utrolig smuk, du ligner ingen Cowgirls der.

Anne sagde ...

WAUW!!!! Det er SÅ flot! Doodleling dimsen ude til venstre, den genbrugte fugl, farverne, de revne kanter... ja!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot. Lækre detaljer.

Pia sagde ...

Super supoer lækkert layout, skønne farver og opsætning. Tillykke med sønnen som selvfølgelig ikke vil fotograferes

Ragna sagde ...

Det LO er fantastisk flot, og når man kender originalen, så er den titel da genialt fundet på :-)

Linda sagde ...

Ha ha hvor er det en fin tekst og LO. Der er så mange gode detaljer på.

Maria sagde ...

Hold da op et flot LO. Det er bare helt perfekt!!