31 januar 2009

Award fra Conny



Denne søde award har jeg fået af Conny Tak for den Conny :-)




For ikke at glemme noget så har jeg som alle andre bare kopieret teksten med:



The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:

1.Put the logo on your blog or post.

2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.

3.Let them know that they have received this award by commenting on their blog.

4.Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

I would like to pass this award along to the following people:
Annika, fordi hun altid er så hjælpsom, især med Roboen.
fasterHeidi, fordi hun giver mig inspiration til at sy igen.
Betina, så hun har en mere til samlingen, idet jeg ikke sender mine engle videre...hi hi
Maribi, fordi jeg på hendes blog kan se den vinter jeg savner så vildt...
Christiane, Fordi hun har givet mig et scrapspark i den rigtige retning
Because she gave me a Scrap-kick in the right direction - thanks !!!
Og så fulgte der også en sjov lille udfordring med: Gå til foto/mapper.Find den 6. mappe og derefter det 6. billede i denne mappe.Sæt billedet på bloggen og skriv noget om dette billede. Inviter 6 nye til at være med på denne udfordring. Link til dem, og lad dem vide at de er udfordret.Udfordrigen er hermed givet videre til de 5 ovennævnte scrappe quinder.Mit foto blev dette:

Godt det ikke var junimappen og mig i bikini !!!
Men her har vi så atter et billed taget af en bette stedmoderblomst engang i april 2007. Elsker den lys-lilla farve og så forårets komme...

4 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Nå, det kan jeg da ikke forstå, at du ikke vil sende engle til mig ;-)

men... tusind tak for awarden, dejligt at blive tænkt på ;-)

Hygge fra Betina... og det var jo ikke længe inden vi ses ;-)

Conny sagde ...

ÅÅ det minder mig om forår, når jeg ser dit billede stedmoderblomsten

Christiane sagde ...

thank you, helle!! this little cutie means a lot to me!! and thank you also for the translation!! ;))

Heidi sagde ...

Mange tak...Dejligt at høre at du bliver inspireret til at sy igen...ha en dejlig dag