24 december 2008

24. December

Så blev det jul og dermed hjerternes fest...
Ih, hvor har jeg hygget mig i december. Hver morgen at kunne åbne en fin ny pakke fra mine scrapveninder på nettet. Jeg siger Tusinde Tak til Ragna, Anne Bente, Lisbeth, Marianne, Maria og Hanne. Her kommer så gaven for juleaften, den er sendt fra Hanne og den er superskøn !!!




Der var ikke blot 1 gave....




Der var heller ikke 2 gaver....
Nej, der var faktisk hele 4 gaver indeni pakken. BAU WAU hvor blev jeg glad da jeg så at det var naturpapir i grønne og brune farver. Og så disse skønne stickers. Sikke en julegave at få - Tusind Tak søde Hanne.
Jeg vil gerne Ønske alle en Glædelig Jul samt et Godt Nytår. Vi får jo ikke hvid jul i år, men så håber jeg til gengæld at der under alle Danmarks juletræer må ligge lige netop de pakker som alle har ønsket sig i år. Men husk det er ikke størrelsen der tæller, ej heller prisen på gaven. Nej, det er tanken der tæller og husk at sige TAK.

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Fede gaver.
God jul til dig og din familie.
Mange scraphilsener Karina

Anonym sagde ...

Hold da op en fantastisk skøn gave ! Den får du da hurtigt lavet noget ud af :O) Nu vil jeg ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul..nå ja også til dyrene i stalden ! Selvom julen ikke blev hvid i år, så er julen jo alligevel altid dejlig og hyggelig, ik ! Vi skrives ved kære Helle..og husk IKKE PRIKKE PÅ PAKKERNE !!!!

Conny sagde ...

hej Helle
Først vil jeg sige dig tak, for alle de smukke ord om min blog.Jeg er også glad for at kikke ind til dig, du har altid en frisk bemærkning og det kan jeg godt lide. Så skal jeg betro dig en hemmelighed, fra nytår begynder jeg at scrappe, de lovet mig selv.
Nu vil ønske dig og familie en rigtig glædelig jul

Betina Olesen sagde ...

Fine ting du har fået dig.... glæder mig så snart til at se lidt af det brugt hos dig... ;-)

Dejligt at du snart nærmer dig de 100 stk. engle... jeg vil dog begynde at sætte kursen mod 200 stk. mangler bare 15-20 stk. så er den hjemme, det er jo peanuts... men hvor pokker skal jeg have dem efterhånden...LOL...

En rigtig glædelig jul til dig og dine nære...

Hygge fra Betina

Mutte sagde ...

Også en rigtig glædelig jul til dig og dine. Jeg glæder mig til fortsat at følge med på din blog.

Anne Bente sagde ...

Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer

Mutte sagde ...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009

Anne sagde ...

Hej Helle,
Du har fuldstændig ret, mht. bloggen!
En rigtig glædelig jul til dig og dine også, håber I har haft nogle rigtig hyggelige dage, og et fantastisk nytår!
Kærlig Hilsen Anne