28 januar 2009

Formatering min bare....

Hvad sker der så lige med bloggen idag ?
Da jeg åbnede til morgen var alle billeder væk...?
Mit profilbilled var væk og gik jeg ind i layoutet kunne jeg
se at bloggen forsøgte at finde billedet ude på nettet - det
har jeg aldrig bedt den om....VIRUS ????
Nu har jeg skrevet et par indlæg - dette lige herunder kan
ikke formateres - ej heller via HTML koden...så tekst og bileder
ligger som en gang suppe !!! Nogen gange har man lyst til at bande
det hele langt væk og så kommer der nok en klog knægt i røret på
17 som siger - det da bare en fejl 40....YAK for en torsdag...

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg havde også problemer i går. Heldigvis var det kun profilbilledet, der var væk!! Ellers kan det godt være at jeg var gået i panik ; )
Fejl 40?? Hmm, aner ikke hvad det betyder, men mit kom tilbage af sig selv ; ) : )

Annika sagde ...

Mon ikke det blot er blogger der har haft hikke :)