04 februar 2009

Have a nice day



Elsker når der dukker noget dejligt op i min indbakke. Idag sendte Linda mig dette fine billede og det fortjener at komme på bloggen. Det oser af kærlighed og glæde og jeg takker mange gange for hendes smukke tanke. Rundt omkring på de blogge jeg besøger, finder jeg mange smukke billeder og tanker beskrevet. Nogen gange kunne jeg da også ønske at min blog fik et lidt mere pastelfarvet look, men jeg gider ikke bruge min tid på at rette og tilrette, til den er som jeg gerne vil have. Jeg vil hellere bevæge mig ud i samfundet og give mine billeder, farver, sanseindtryk videre til venner og bekendte - end jeg vil sidde her bag skærmen og forputte mig. Nogen gange kan det dog være svært at fordele sol og vind lige. Der er jo lige dem som bor så langt væk at det ville være umuligt at dukke op på en trist og grå onsdag med en dusk tulipaner og sige værs'go de er til dig fordi du er så sød...Men der er også dem som siger at det er tanken der tæller - så til alle i blogland og som besøger min blog idag - HAVE A NICE DAY

4 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Jamen jeg vælger at sige "TAK" !, for jeg nyder at se forbi din BLOG - næsten hver eneste dag.

Cowgirl sagde ...

og hvor ville jeg dog ønske man kunne kommentere på din hjemmeside - så skønne LO'er du har fået lavet og de fine blomster.

Conny sagde ...

Tak for dit dejlige indlæg,jeg bliver lidt varm om hjertet, når jeg læser det.Jeg læste også din kommentar på et indlæg på en blog i går, godt gået du fynske Cowgirls.

Pernille på 1. sagde ...

Jamen min kære kopige, det er en dejlig blog du har, jeg er her jo hver dag,den der med pastelfarvene var den til mig:)Tak fordi du sendte os en Have a nice day. kan du også have det.