24 december 2008

22. december



Maria er giveren bag disse skønne blomster og nu kan hun så sidde og grine lidt. Fordi jeg engang i tidernes morgen købte disse blomster, men næsten ikke nænnede at bruge dem. Men til sønnens konfirmation brugte jeg dem på alle takkekortene. Der var 4 blomster tilbage og dem har jeg værnet om (skulle bruges til et projekt til mig selv). De har nu hængt på opslagstavlen et par år og hvad dumper der så ned i skødet - flere af de smukke grønne blomster. Nu tror jeg nok at jeg tør bruge lidt flere af dem. Båndet har jeg tiltænkt at bruge i min have-projekt-bog. Ja, dem der kender mig ved at jeg har et par tusinde billeder af blomster m.m. fra haven. Ikke fordi jeg har en smuk have, men fordi hver lille blomst er så fin og skøn når man kommer helt tæt på. Tænk at man på en mørk og kold vinteraften kan sidde og bladre i en bog med de skønneste blomster og glæde sig til sol og sommer. Tak Maria for gaven

1 kommentar:

Maria sagde ...

Dejligt jeg ramte rigtigt - jeg var slet ikke i tvivl, da jeg skulle pakke til dig! :-)