03 december 2008

3. december














Dagens gave er Rubons fra Lisbeth og den er bare skøn. Lige noget

jeg kan bruge. Nu sidder jeg bare og tænker på hvad LaChrissen

så vil kalde dagens gave til mig idag !!! Tak Lisbeth, den skal nok

blive brugt.

I dagens anledning vil jeg da også lige sende en hilsen til søens folk

og så lige Karin som ikke bliver en dag over 30 idag .TILLYKKE!!!

Jeg ønsker mig forøvrigt briller til jul !!!

December er skøn. Igår fik vi risengrød og bagefter var jeg til møde i

skolebestyrelsen. Her fik vi gløgg og æbleskiver - uhm !!! Bagefter

havde vi pakkespil og det er altid meget morsomt. Jeg vandt nogle skønne

hjerter og filt nisser...

8 kommentarer:

Conny sagde ...

Det er da en ren gave regn, du har været udsat for i dag.Den er dejlig den søde juletid.

Anonym sagde ...

HA HA ja det er da noget af en udfordring du kom med hér !!! Den er måske lidt fræk, men det eneste jeg lige kunne komme på var : Tusser (tatoos) til en tudse.
Sorry, det er ikke personligt :O)
Ellers nogle skønne præmier du fik skrabet til dig ! Og en total julehygge dag du har haft med både risengrød og æbleskiver..mums !

Anne Bente sagde ...

det lyder som en kanon hyggelig dag, og lækre præmier du fik.

Karina Beck sagde ...

Hele tre gaver...! Lækre alle tre.

Mutte sagde ...

Det var da en indbringende dag. Og nogle søde gaver

Heidi sagde ...

ihhh lækre præmier tillykke tillykke... Jeg er VILD med de små filtnisser de er bare kære...

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser ud som om du havde en dejlig dag i går. Hyggeligt at I har pakkespil i skolebestyrelsen ;o)

Ragna sagde ...

Dejligt, at du kunne bruge min pakke fra i går, og sikke en skøn pakke fra Lisbeth.

Rigtig god jul til dig og familien