06 december 2008

Forstyrrelser...






Hver gang jeg er igang med noget, kommer der altig noget og griber

forstyrrende ind. Det kan være ungerne som kommer og spørger

hvordan en retsidet trekant skal tegnes ell. Peter som spørger om

jeg lige gidder hjælpe 2 sekunder (læs timer) i stalden. Igår var jeg

så igang med at pudse alle vinduerne, fordi der skulle være klart til

al julepynten...Så står jeg derinde i stuen og kigger ud af et nypudset

vindue og får øje på en rosenknop med en fin dråbe...Straks må jeg

igang med at lede efter kameraet...Finder det og får taget et billede.

Blev jeg færdig med at pudse vinduer - NEJ !!! Men det gør jeg idag.

For nu er den sidste pynt sat op og jeg skal lige have lagt sidste hånd

på en hemmelig gave til manden...

3 kommentarer:

Mutte sagde ...

Virkelig et dejligt billed, ja det er utroligt hvor lidt der skal til at forstyrre ens arbejde. Eller kan det være at det er forstyrrelserne er mere spændende.... God dag til dig

Conny sagde ...

Hvor det smuk det billede af rosen, og flot du lige har fanget dråben
Kan du have en rigtig god weekend
Conny

Heidi sagde ...

den rose er skøn.... Pudse vinduer..du milde hvor er du flittig. Jo mine egne er da også pudset inden julestadsen kom op, men af en eller anden grund kun på indersiden (hmmmm)