02 december 2008

2. december





















Så er det den 2. december og atter en gave er pakket ud.
Dagens gave er fra Ragna og den er bare lige mig, jeg elsker grønt og
blomster, så den skal nok blive anvendt - Tak Ragna !!!
Hvor er det dejligt at der også er noget til mig midt i al den juletid.
Jeg har jo lavet to julekalendere i år. Hvert år får onkel Peder og tante Tove
jo deres kalender, men også Frida som nu er en gammel kone, skal have
noget at stå op til i denne mørke tid. Jeg nævner ikke noget om pakkernes
indhold - det kan jo være de læser med på bloggen - hi hi.
Så er der også lavet advendtskalendere - 1 til hver af ungerne og en til
scrapveninden, Jane. Her nævner jeg heller ikke noget om indhold, for dem
ved jeg læser med herinde...

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre ting du har modtaget. God december til dig.

Conny sagde ...

Skam jeg ikke bo i nærheden af dig,så hade jeg nok fået en julekalender, for jeg er ved ,at være en gammel kone, hi hi hi

Anonym sagde ...

først charms til en charmetrold...og nu blomster til en blomst !! Hvad bliver mon det næste :O)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Pakkekalendre er nu hyggelige - jeg har et part stykker selv, og jeg nyder det virkelig.

Det er super lækre blomster, du har fået.