07 december 2008

7. december

















Tja, så blev det 2. søndag i advendt og se lige hvad Cowgirl fik i gave idag.
Uhm, lækre ko-karameller - lige de bedste jeg ved fra Lidl...
Dertil et stort glas med knapper - er der en bagtanke kære Jane...Sån noget
med ekstra knapper til at holder bukserne inde på plads....???












Så fik jeg denne metal-engel fra min Tante Tove - den er bare skøn.
Det er så engel nr. 85 i samlingen. Og det skal lige siges at de fleste
engle i min samling er givet til mig fra Tante Tove...




















Dagens scrap-kalender-gave er fra Anne Bente og det er meget lækre
blomster. WAU, Anne Bente, der ramte du lige plet. Jeg har nemlig
købt de samme blomster hos Iben, Multiscrap, men i den lyse udgave.
Jeg ville gerne have købt de mørke også - men finanserne rakte ikke
lige den dag. Så jeg blev meget glad da jeg åbnede pakken idag. TAK

5 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sikken en masse flotte gaver. Skøn engel.

Karina Beck sagde ...

Sikke du bliver begavet. Lækre ting.

Anne Bente sagde ...

åhhh, så lækre ting du har fået, og såå dejligt du kunne bruge kalendergaven, ha en god dag.

Conny sagde ...

Den engel er da bare super skøn og kokarameller ser meget lækre ud.

Heidi sagde ...

super lækker gaver ;O)