11 november 2007

Thankful meme

Thankful meme modtaget af Anne
Det er jo næsten lige som da jeg var barn og vi byttede glansbilleder
Nu er det bare awards og kærlige hilsner m.m. som vi bytter. Men
det er nu en dejligt måde at være medmenneske på, altså det at
tænke på hinanden og sende venlige tanker og søde ord. Poesibogen
kunne også tages frem her.
Men Thankful meme går jo i sin enkelthed ud på at berette i ord hvad
man egentlig er taknemlig for:
  1. At jeg kan drikke rent vand fra hanen
  2. At jeg har en familie
  3. At jeg har nogle søde børn
  4. At jeg er kreativ
  5. At jeg ikke er syg ell. handicappet
  6. At jeg bor i et land med 4 årstider
  7. At jeg har nogle dejlige venner
  8. At internettet er opfundet

HM så kommer vi til den del hvor den skal videresendes og så sidder der nogen og tænker nej ikke nu igen men jeg sender den altså videre til: Lisbeth Rehfeld, Heidi (Gislev), Berit (BGJ) vel vidende hun ikke har en blog.

Så er jeg faktisk meget taknemlig for at være en del af et scrapsamfund som befinder sig herinde på nettet og som giver mig en masse dejlige oplevelser.

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor har du ret - det er bare så rart og positivt at blive tilkende givet, og være en del denne scrap verden. Hvor det flyver rund med søde og rosende ord. Hjertelig tillykke med alle dine awards :-)

Cowgirl sagde ...

Tusind tak Linda

Berit sagde ...

Hej Helle
Mange tak for de søde ord.
Ja jeg er jo nok snart en af de få som ikke har en blok.
Men indtil nu ved jeg ikke hvad jeg skal bruge den til.
Men det kunne jo være det kom en dag.
Knus Berit

Anne sagde ...

Hej Helle! Det er da bare lækkert at man bliver anerkendt lidt i det daglige, selvom der ikke følger glansbilleder med... Et Pepsi lager???!! Kan man komme i "sommer" pension på din gård? *griner*

KNUS

Cowgirl sagde ...

Yeps Anne, hvis du kan tåle halm - for du kommer til at hjælpe til...og du får al den pepsi du kan sluge !!!