13 november 2007

Konfirmand 2007


Hermed et dobbelt LO mere fra sønnen konfirmationsalbum
Til venstre har jeg brugt hans gamle cowboybukser str. 92 cl
samt al tingel tangel fra nyligt indkøbt tøj til konfirmationen.
Alle buksemærker er lavet om til tags med sjov tekst såsom:
Mærkedyr, lækker fyr ell. Din far går også i mærketøj: KANSAS
På LO'et til højre har jeg brugt posen fra Jack and Jones som baggrund
jeg kunne godt li den krøllede effekt. De runde tags er også fra
Jack and Jones, til og fra kort fra sidste jul.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er du vild hvor er det GENIALT! Det er bare SÅ vildt og drenget. Og tags af tøjmærker...hvor får du det fra...herlige tekster :O)WAU siger jeg bare !!!

Cowgirl sagde ...

Ja, i maj havde jeg såmænd intet at scrappe med - så må man jo bruge hvad man har....siger ikke hvad samlingen er oppe på idag