14 november 2007

TVH



Tilfældig venlig handling = TVH
Oversat fra engelske RAM = random act of kindness
Ligemeget hvilket sprog dette bliver oversat til, så varmer det utrolig
der hvor det lander...For sammen med handlingen følger en lille pakke
med lækkerier. Jeg vil nu ikke kalde min pakke for lille. Den består af
et fint kort,stickers,kuvert,eyelets,blomster,blade,stjernekæde,chipboards
og ikke mindst 2 fine ko-stempler. De stempler er allerede i brug kære
Kirsten som har sendt mig denne fine pakke. Du har altså et hjerte af guld,
hænder af sølv og en tankegang i bronze....HM skrev jeg det, ja, det gjorde
jeg vel !!!
Det er ikke første gang jeg modtager sådan en fin pakke...Det har jeg prøvet
før og hver gang varmer det utroligt meget. Men med sådan en TVH får man
jo selv overskud til at tænke varme tanker om andre og give en hjælpende
hånd hvor der er brug for det...Fremover hedder du ikke længere Kirsten Gro
men KGB....Kirsten Gro "Bjørnehjerte"
Videresendes skal denne venlige tanke "TVH" jo også og det vil jeg gøre til:
Lisbeth Rehfeld, hun har i den seneste tid fået min hjerne til at arbejde på
højtryk. Det var et tilfældigt møde i Gislev som fik samtalen igang og nu ser
det ud til at vi har fælles fortid og fælles fremtid.
Hvor pudsigt kan livet dog være ?

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Du godeste Helle, hvor har du været effektiv. Skønne ting du har lavet, er især vild med konfi LO'erne... Jeg gemte også tøjmærkerne fra sidst jeg købte tøj! :-)

Berit sagde ...

Det var da en dejlig gave/pakke du der havde fået af KGB.

Kanon flot korttaske du har lavet.

Du er godt nok flittig.

Ja jeg er inde og kigge på min blog næsten hver dag.
Mangler bare og finde ud af hvordan man sætter "tæller" på siden.

Charlotte sagde ...

Dejlig RAK du har fået. De der kostempler er da for herlige. :-) Og den der korttaske du har lavet er super flot! Det må jeg altså prøve en dag.
Rigtig god dag til dig.

Cowgirl sagde ...

Berit - tjek på google.com og free counter - der fandt jeg min

Linda sagde ...

Tillykke med din TVH, det var da en flot gave. Kan godt forstå du er glad :-)