13 november 2007

Julekort....gårdsdagens produktion



jeg købte jo den fine pakke med papir i Kvickly og hvis jeg skal nå at sende julekort i år så måtte jeg jo igang med det samme. Gårdsdagens produktion blev således til 3 julekort.

Baggrund(for alle kort): Art Collection, håndlavet papir, Netto


Firkanter med afrundede hjørner og hjerter: papir fra Kvickly


Firkanter(GodJul): Orion design, købt i Gislev 031107


Bånd: Søstrene Grene


Stjerner: Udstandser købt i Kvivkly kr. 20,-


Sværte: Colorbox cateye "Dune" den brune og Versa Color "evergreen" den grønne


Brads: Æbler købt i sy og hobbybiksen



5 kommentarer:

Thanni sagde ...

De er da bare blevet rigtig fine, og meget forskellige. Kan godt li' de "rå" kanter :)

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle super flotte julekort du har lavet, tror da vist jeg må finde en Kvickly, det er noget lækkert papir!

Marianne sagde ...

De er bare SÅ søde og flotte...... ;o)

Berit sagde ...

Det er nogle rigtige flotte kort.
Så glæder man sig til juleposten. hi hi hi hi

Jeg har prøvet at lave en blog.
www.gurlisklipklister.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Nej hvor er det bare nogle skønne julekort ! Ja, du kender jo adressen :O)