31 oktober 2007

You make me smile award

You make me smile award

rnielsen79/Ragna har tildelt mig følgende award pga. min humor - ho ho her må grines

Modtager man en award - skal den jo videresendes og det vil jeg så gøre til følgende:

  • LaChris: Fordi hun har det med at snige sig ind på mig når jeg allermindst venter det og hver gang bliver dagen dobbelt så god. Fordi hun tænker på mig selv om hun aldrig har set mig ell. talt med mig - hun står til et kæmpeknus når jeg engang møder hende.
  • Kirsten Gro: Hun siger hun har en autistisk krølhjerne og det passer. Uden hendes skæve vinkler ville verden være alt for firkantet og uden hendes ligefremhed ville vi være uden humor.
  • Anne: Svendborgvejens sødeste sprogforsker som aldrig kommer med et negativt ord om andre og som altid ser lyst på det hele. Børn der bliver passet af hende er jeg sikker på får en på opleveren.
  • Mia: Fordi hun går rundt deroppe i Ålborg og fryser om sine ører, Marianne har jo taget hendes rottehaler. Men hun er nu ganske køn uden og så skal hun huske bare at være sig selv for så er hun sødest.
  • Jane: Min veninde som er der når jeg har brug for hende og som bekymrer sig når andre ikke gør. Og fordi hun gidder sidde og scrappe med mig og sammen kunne vi godt udgøre den næste regering - fri scrapsager til alle scrappere er vores valgmotto.
  • Min søster Kate: Fordi hun altid giver et nap med når hun kigger forbi. Hun er skyld i at jeg er kreativ og det skal jeg nok vise senere her på min blog. Men skulle en af jer have en taske i overskud modtages den gerne af min søster - for hun har det med at miste sine tasker på div. rejser.
  • Heidi: Fordi hun lægger sådan et stort arbejde i at holde convention for os alle sammen. Hun går endda rundt med et smil på læben hele dagen og deler ud af sin hjælpsomhed. Tænk at man ser mere frem til at se Heidi end julemanden !!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

NÆHHHH tillykke med den skønne award ! Og tak fordi du har givet den videre til bl.a MIG sagde hunden ! Jeg glæder mig til det knus kan du tro :O)
Knus fra mig

Mia sagde ...

Tusinde tak for den!!! Selvom det er min 3. varmer den starte rigtig meget!!! Og ja jeg fryser faktisk mine ører lidt...måske jeg skulle hugge dem tilbage?

Kirsten Gro sagde ...

Tak for din award til mig. Nu har jeg så givet den videre, men har fået den retur :-) + en ekstra. Så nu skal jeg dele ud igen.Sjov ide med de awards.
Hvis du mangler mere halm, så kik forbi. Det fylder :-)