19 november 2007

CrissCross



Så fik jeg lavet mit første CrissCross kort. Det tog en time at lave det efter
den anvisning som jeg fandt via Heidis blog (http://www.scrapbookingclub.dk/).
Det var faktisk meget sjovt at prøve at finde det helt rigtige papir og så
klippe de enkelte dele ud. Men det var ikke gået uden min nyligt indkøbte
hjørneafrunder.
Kortet er lavet i størrelsen 14x14 cm og inderkortet er 13,5x13. Kuverten på
inderkortet var noget jeg fandt på i sidste øjeblik idet der skulle vedlægges
penge i kortet.
Materialer: 1 ark rødt karton, 1 ark grønt karton, 1 ark hvidt karton,
mønsterpapir,lim og gennemsigtig kuvert
Jeg er ret sikker på dette ikke bliver mit sidste kort...


3 kommentarer:

Berit sagde ...

Hej

Det er et flot kort.
Har også lige kigget på siden.
Det kan da være at man skulle prøve.

Anonym sagde ...

Hvor er det både smart og flot !!! Skønne farver !

Thanni sagde ...

Det er rigtig flot :)..men syns da bare ikke jeg kan finde den vejledning på det link :/