16 december 2009

28 kroner - for et stykke papir....






















Niksen Biksen den går jeg ikke med til. Det er jo tyveri at tage 28,- kr. for et enkelt stykke papir bare fordi der er syet nogle sting på det... Nå, men den søde datter havde så købt et ark til mig i adventsgave og så blev jeg da også meget glad for at få det. Men jeg ville aldrig selv købe det, med mindre det kommer på udsalg.






















Så jeg tænkte lidt over hvad man kunne gøre selv med sådan nogle syninger. Nu er jeg ikke den store broderifan, faktisk hader jeg korsstingsbroderi, så det måtte blive noget alternativt. Jeg fandt et par ark ensfarvet karton fra prima og så et nøgle multigarn. Så kom der gang i symaskinen, for det skulle jo helst gå lidt hurtigt....hermed første resultat...ikke det helt store...






















Så blev jeg nød til at prøve igen med lidt kurver denne gang.....Man får helt blod på tanden når man først er kommet igang. Hele garnnøglet blev viklet ud for at nå ind til det sted hvor der var bomber i garnet...






















Jeg blev helt glad i låget da jeg havde fået dem syet, men tænkte at jeg nok hellere måtte stoppe her før jeg havde fået syet alle mine kartonark til med garn. De skal jo også scrappes - dette må dog vente til det nye år. Jeg har jo et hemmeligt projekt igang, som skal være færdigt til jul.

Ingen kommentarer: