02 december 2009

2. december





















2. decembergaven var lige hvad jeg havde brug for. Jeg kan nemlig ikke finde mine glansbilleder og jeg er jo ved at producere årets julekort.






















Det er jo ren nostalgi med sådanne billeder. Jesusbillederne fik mig til at mindes søndagsskole - jo - jeg har skam gået i søndagsskole. hver gang vi havde læst noget tekst fik man et billede af Jesus, som man så kunne bruge til bogmærke. Tænk hvis jeg fortale vores søde datter hun skulle i søndagsskole, så ville hun nok ryste på hovedet og rulle med øjnene. Idag kommer næstekærligheden vist ind sammen med Hanna Montana, Geys hvide verden og mors formaninger.
Håber alle derude i cyberspace må få en dejlig decemberdag
Tak fordi du kiggede med

1 kommentar:

Anne sagde ...

Sikke nogle fine glansbilleder! :) Men ja, Jesus ligger vel nok på højde med Hanna Montana og andre lignende "nutidsobjekter" :) God 2. december til dig!