01 december 2009

1. december


Så er det JUL og årets scrapjulekalender er blevet hængt op i køkkenet.
Nu håber jeg så de bliver hængene og ikke dumper ned i sovsen når vi spiser. Alle pakkerne er dog ikke ankommet endnu, men det er godt at have noget at glæde sig til. Sidste år købte jeg en lille æske med klemmer, hvorpå der sad røde hjerter med dato (1-24). Heldigvis er pakkerne ikke så tunge at klemmerne ikke kan holde dem (endnu). Det var meget spændende at komme ned og åbne dagens pakke.

Den er fra Anja og indeholder: selvklæbende guldbånd, 2 hvide metalhjerter og et bånd med charm. Det sidste er jeg meget glad for, idet jeg lige har købt en album med 48 papirer i sort/hvid.
Søndag var det også jul - hele to pakker fik jeg i min adventskalender. Først en fin pakke fra veninden Jane med megaflot papir, bånd og blomster. Så en vase som kan deles og pyntes (Herstal) fra vores søde datter.

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det er nu hyg'ligt med sådan en kalender - nu fortryder jeg jo næsten at jeg ikke meldte mig til i år ;)
..og en go' idé at hænge pakkerne op, så du kan gå og blive rigtig nysgerrig de næste mange dage ;)

Anne Bente sagde ...

super hyggelig med den kalender, kan du ha en god aften.