29 januar 2008

Multiscraps udfordring 2

Så blev jeg også færdig med udfordring 2 til Multiscraps
konkurrence om at blive scrapqueen 2008. Megasej
udfordring som der er rigtig mange der deltager i. Denne
gang slap jeg også gennem nåleøjet - virkelig noget jeg er
stolt af med den størrelse jeg har !!!
Desværre kan jeg ikke uploade LO'et endnu - der skal lige
stemmes og så kommer det til at ligge her på bloggen bag-
efter. Istedet for viser jeg så lige en ko fra samlingen...


Mit lille penne-ko som står på mit skrivebord. Den
har jeg fået af vores genboer, som ved jeg samler på
køer. Til gengæld kigger jeg altid efter grise til dem -
så kan I selv gætte hvad dyr de holder i staldene ...

6 kommentarer:

Kirsten Gro sagde ...

Til lykke med at du kunne presse dig gennem nåleøjet :-) Ja, det var noget af en udfordring denne gang.
Frn er da lige til at blive glad af, den ko!

Anne Bente sagde ...

flot at slipe igennem et nåleøje altså hehehe.:)

den ko der, den er da bare alt for sød :)

Kirsten Gro sagde ...

Frn oversat: = den :-)
Ja der er det der med at kunne se i min alder :-)

Thanni sagde ...

Den er da bare alt for sød den bette ko dér ;D

Cowgirl sagde ...

HI HI Kirsten jeg overvejede om det var en ell. anden hemlig scrapkode - jeg ikke lige forstod...undskylder ! Jeg skal nok tage briller med til dig lørdag...

Marianne sagde ...

Hvor er dne bare skøn, den lille ko... *griner*