30 januar 2008

ATC kort


Jeg har lovet flere at fortælle hvad et ATC kort er for noget.
Her i scrappeverdenen er det jo ikke meget anderledes end
alle andre steder. Man bytter med hinanden og hertil kan man
lave sine egne ATC kort (Artist Trading Card) som er et bytte-
kort (de må ikke sælges/købes). Selve kortet har et fast mål
nemlig 64x89 mm og er på størrelse med et pokemonkort (de
små samlekort alle unger samler på nu om stunder). Til at op-
bevare sine kort, har jeg blot købt de samme samle-plastik-
lommer som børnene bruger til deres pokemonkort. Selve
kortet dekorerer jeg med al mit restepap og andet tingel tangel.
bagpå skriver jeg altid mit navn, hvilke materialer jeg har brugt
og så har jeg den vane at numrere alle mine kort. Indtil videre
har jeg kun byttet mig til to kort, men jeg håber da at kunne få
mig en hel samling engang med tiden.

9 kommentarer:

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

God ide med de kort,håber du får samlet masse kort.I morgen køber jeg midt første albom m.m.til Scrapbooking

Ragna sagde ...

De er rigtig søde dine små kort. Og tak for både forklaring og billeder.

Thanni sagde ...

De er så fine dine kort, måske sku' man ta' den idé op...og så er det jo on god måde at bruge rester på osse :)

Stine66 sagde ...

Skal vi BYTTE et kort ?
Skriv på sbyager(herskalstået snabela)jubii.dk.

Anonym sagde ...

sjov ide :) det kan være det skal prøves en dag.

Karina Beck sagde ...

Fine Atc kort du har lavet.

Bournonville sagde ...

hej...det er nogle super søde kort du har lavet.
det er virkelig er sjov ide at bytte sig frem til små kunst værker. en fin form for voksen pokemon kort ;) er en genial måde at teste sine evner og lege lidt med nye matriealer.
laver man bare kortene og bytter sig frem til andre? og hvordan foregår bytteriet?

mvh sara

Klokmose sagde ...

Hej Helle de er ratig flotte Atc-kort du har lavet jeg laver også Atc-kort og vi to har byttet for du kænder mig jo. og tak for kortene som du har sendt til mig dem er jeg så glade for måske ser vi i Vinderup den 5. marts :)