22 januar 2008

Mere papir...



Jeg må tilstå at jeg er afhængig - afhængig af papir...
Ikke at jeg ikke har nok papir at scrappe med og af, men jeg
må altså eje et flot stykke papir mere. Jeg kan pege på hver
enkelt stykke og sige hvad jeg har tiltænkt det skal bruges til.
Men om jeg nogen sinde får lavet alle de LO'er der kan blive ud
af mine papirer, ja, det må guderne vide.
Men i lørdags var jeg til scrapkursus hos Anne Thormose i Odense.
Hold da op ! Det var hyggeligt ud over alle grænser og jeg tror nok
vi alle morede os og fik produceret en del. Vi mødte en masse af dem
som vi ellers kun skriver sammen med på div. fora udi cyberspace.
Vi lærte teknikker og fik lært hvordan man sammensætter et LO.
Det var en rigtig hyggelig dag, som jeg håber, bliver gentaget masser
af gange.

På billedet: Signe(Nagly),Helle (Cowgirl), Pernille (Curly),
Anne (AnneT).

Så skal der læres at embrosse. Det er helt sikkert noget jeg skal
igang med herhjemme også.

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

lækker, lækker papir, jeg er også vild med papir :)

lyder som et godt kursus i der har været på.

Thanni sagde ...

Det er rart vi er flere "papir-freaks" :D...og noget skønt noget af slagsen du har fået :)
Lyder som om I havde en rigtig go' og lærerig dag på kurset :)

Anonym sagde ...

Hej Helle, ihh ja det var så hyggeligt! Håber også på flere af den slags arrangementer :-) Papirfreak... count me in!

Peggy-Sue sagde ...

papirfreak... også mig :)
Jeps en totalt god dag og håber vi får stablet flere af dem på bagen.. kanon hyggeligt at have alle de "dates" med alle dem man kun kendte fra cyberspace..
Og embossing er jeg også blevet tilhænger af.. det er vildt fedt.
Hilsen
Peggy-Sue
(som også havde en del af de papirer med hjem)

Betina Olesen sagde ...

Lækkert papir...mums må man da sige. Dejligt at høre i havde en god dag, vi nød også vores med Anne.

Men det foto du har sat på, kunne du ikke skrive hvem vi ser, den eneste jeg kan genkende er Anne herself ;-)

Hygge fra Betina

Ragna sagde ...

Ih hvor er det dejligt, at I hyggede jer. Ih hvor ville jeg gerne på sådan et kursus med AnneT. Hun laver bare sådan nogle flotte ting. Og skønt med nye papirer.... mon det også er tanken, der tæller her? Håber det, for jeg kan heller ikke nå at scrappe så hurtigt som min hjerne tænker hi hi

Pia sagde ...

Det lyder som om i har hygget jer i der fynske. Jeg er også vild med papir men køber det alene fordi jeg synes det er flot og tænker det får jeg nok brug for engang og derfor er bunken blevet meget stort

Linda sagde ...

Jaaa vi er jo nogen der er total papirfreak. Man skal bare eje det:-) I ser ud som om i har haft en rigtig hyggedag.

Anonym sagde ...

super fine papirer! og det ser bare så hyggeligt ud det kursus :)

Charlotte sagde ...

Ja, man bliver godt nok papirafhængig i denne her hobby!! :-) Lækre ark du har købt! ... nu fik jeg også lyst til at købe!!

Det ser hyggeligt ud på billedet. Anne, som arbejder og i andre der står og scrappe-hygge-snakker. :-) Dejligt at i mødtes IRL - og hyggeligt at kigge med her på bloggen.

God weekend.

Conny sagde ...

Efter jeg flere gange har været inde på din blog,troer jeg,at jeg blevet smittet med en farlig virus, der heder scrapboogen.Men hvordan kommer jeg i gang?Hvad starter jeg med at købe?