14 januar 2008

Ingen nåde hos dommeren...


Tja, så røg jeg også ud af opløbet, med mit første bud i Multiscraps
chance for at blive Scrap Queen 2008. Jeg havde så ikke lige for-
stået konkurrencevilkårene....Jeg må hellere tage briller på næste
gang.
Der skulle scrappes et LO af en kendt person og gerne med masser
af bling, folie, glitter og som "Bonus" skulle det være liftet fra en
andens LO (blog). Jeg glemte lige at lifte og fandt på noget selv -
så meget for kreativiteten !!!

Baggrund: Sort karton
Mønsterpapir: Købt af Heidi (Gislev) fra et kæmpealbum
Rhinstene: en pose fra Kvickly's de bedste
Bling (ring): Heidi Swap
Billed: Postkort af Lady Diana, Kensington Palace, London
Tekst: Hvid stadtler blyant

22 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor øv. Den er ellers vanvittigt flot - og meget u-Helle't ;o) Men du er ikke ude af konkurrencen, Man må selv bestemme, hvor mange man leger med på - og man kan godt vinde, selv om man ikke har væreet til alle ;o)

Anonym sagde ...

Hej Helle, lige meget om du er med eller ej, så synes jeg det er et FLOT LO! Enkelt og smukt foto. Jeg vidste slet ikke at man skulle godkendes til konkurrencen... det er kommet bag på mig.

Cowgirl sagde ...

JO JO - alle betingelser skal være opfyldt...

Else Slipsager Petersen sagde ...

Det er ellers et super flot LO du lavede, synd det ikke kom med.

Charlotte sagde ...

Arj - hvor ærgerligt!! Jeg synes dit LO blev super flot. Meget stemningsfuldt i de sort/hvide farver. Og husk nu: Du er jo ikke ude af konkurrencen... ikke alle deltager i hver eneste udfordring. ;-)

Synd du misforstod opgaven - keep on going, Helle! Næste udfordring må være lige om hjørnet! ;-)

Kirsten Gro sagde ...

Hold da op - du har da helt overgået dig selv med det LO. MEGET flot og enkelt. Bare frem med papiret igen, der bliver mange gange endnu.

Anne Bente sagde ...

øvøvøv, hvor er den altså ellers total flot,så der e rikke andet end klø på næste gang, jeg er spændt på om min går igennem, men ellers har jeg da fået scrappet den lo :)

Betina Olesen sagde ...

Ajjj noget møj, øv altså, du må bare op på koen igen, og tage tyren ved hornene LOL LOL LOL ajjj hvor synes jeg selv jeg er sjov ;-)

Men et skide flot LO er det absolut, god opsætning og farvevalg. Stiligt og enklet, meget "Ladylike".

Hygge fra Betina

Thanni sagde ...

Det er rigtig flot, og synd det ikke kom gennem nåleøjet. Men du må bare klø på næste udfordring :)

Conny sagde ...

dit kort meget flot(husk at ta briller ned næste gang)

Cowgirl sagde ...

HOLD DA OP - jeg har bare set Anna Pihl og da jeg kom tilbage så lå der 10 indlæg - tak for opmuntringen - jeg springer tilbage på hes...åh, koen selvfølgelig....

Unknown sagde ...

Kan kun tilslutte mig det de andre har skrevet total flot LO

Else-DK sagde ...

Fabelagtigt flot LO, ærgerligt med misforståelsen - men bedre held næste uge.

Tea Kristin sagde ...

Kjempefin LO! :)

Stine66 sagde ...

Ja sådan må vi alle blive klogere, jeg glemte at melde mig !!!!
Det er ellers et FLOT LO du har lavet.

MH72 sagde ...

Jeg er vild med den måde du har revet papiret på - at det følger den måde hun sidder på. Og passer så flot til teksten du skriver. Godt fundet på :-)

Anonym sagde ...

AI hvor der bare er FLOT FLOT FLOT ! Super smukt og enkelt og rørende.
Jeg har vist ikke rigtig fulgt med i noget som helst...for den konkurrence er gået min næse forbi.

fie & Co sagde ...

Jamen, det er ihvertfald SUPER flot!

Gitte Grønfeldt sagde ...

Hvor surt, at du havde overset det med at lifte - for det er virkelig et kanon-flot LO - virkelig elegant og en prinsesse værdig :-D

Ragna sagde ...

Hold da op det er flot det LO Helle. Ville ikke engang turde lifte det. Det ville vist være lidt som at forsøge at synge som Celine Dion. Smukt ganske enkelt

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor ærgerligt, at du blev disket! det er ellers et super flot LO!

Pia sagde ...

Det var synd du ikke var med, det er utrolig flot og smukt lo, supert